Проблема «автор-герой» у контексті структурування моделі авторської свідомості (на прикладі драми Юрія Косача «Скорбна симфонія»).
DOI:
https://doi.org/10.31558/2308-1902.2016.24.3Ключові слова:
автор, герой, драма, ідентичність, свідомість, текстАнотація
Розглянуто особливості проблеми самоідентичності у драмі Юрія Косача «Скорбна симфонія». Зокрема, увагу зосереджено на взаємоієрархічності історичної пам’яті та історичної свідомості, їх консолідуючому значенні у формуванні ідентичності української нації в умовах еміграції. Відзначено, що формою авторської ідентичності у творчій діяльності та ідентичності читача в процесі рецепції є образ героя, який виступає як образна картина і проект уявної особистості.Посилання
Adler J. The Aesthetics of Magnetism: Science, Philosophy and Poetry in the Dialogue between Goethe and Schelling / J. Adler // The Third Culture: Literature and Science. – London : Walter de Gruyter, 1998. – P. 66 – 102. – (European Cultures Studies in Literature and the Arts).
Зборовська Н. Код української літератури : проект психоісторії новітньої української літератури : [монографія] / Н. Зборовська. – К. : Академвидав, 2006. – 504 с.
Косач Ю. Скорбна симфонія [Текст] : драматична поема / Ю. Косач // Кур’єр Кривбасу. – 2012. – С. 279-321.
Стех М. Р. Дмитро Бортнянський у невідомій п`єсі Юрія Косача [Текст] / М. Р. Стех // Кур`єр Кривбасу. – 2012. – № 266-267.
Хайдеггер М. Бытие и время / М. Хайдеггер ; [пер. с нем.]. – СПб. : Наука, 2002. – 452 с.
Юнг К. Г. Структура психики и процесс индивидуализации / К. Г. Юнг; [пер. Т. А. Ребеко]. – М.: «Наука», 1996. – 269 с.