Природа художності поезії Михайла Драй-Хмари.
DOI:
https://doi.org/10.31558/2308-1902.2017.25.5.10Ключові слова:
трагізм, елегійність, художність, модус, лірика, неокласицизмАнотація
У статті розглядаються теоретичні аспекти, пов’язані з особливостями художності та проблемами співвідношення між семантикою поетичного тексту Михайла Драй-Хмари й позатекстовою реальністю. Проаналізовано елегійний і трагічний модуси художності творів українського поета. З’ясовано, що у його поезії елегійна модальність превалює над трагічною.Посилання
Драй-Хмара М. Поезії /Упорядкув., передм. В.Т.Поліщука. Черкаси : Брама, 2004. 108 с.
Тюпа В. И. Художественный дискурс (Введение в теорию литературы). Тверь : Твер. гос. ун-т, 2002. 80 с.
Моренець В. Національні шляхи поетичного модерну першої половини ХХ ст.: Україна і Польща. К. : Видавництво Соломії Павличко “Основи”, 2001. 327 с.
Теория литературы: учеб. пособие для студ.филол. фак. высш. учеб. заведений: в 2 т./ под ред. Н. Д. Тамарченко. Т. 2. : Бройтман С. Н. Историческая поэтика. 3-е изд., стер. М. : Издат. центр “Академия”, 2008. 368 с.
Стильові тенденції української літератури ХХ століття: Зб. К. : ПЦ “Фоліант”, 2004. 284 с.
Лавріненко Ю. Розстріляне Відродження. Антологія 1917 – 1933. Поезія – проза – драма – есей. К. : ВЦ “Просвіта”, 2005. 798 с.